BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 16, 2009

Kepagian yang Gelap, Kini Gelap lagi..hahaha

Assalamualaikum..
Se awal jam 2.16pagi 16hb Disember 2009 aku dapat ilmu baru mengayakan lagi blog aku nie..hehe..thanks abg pit..ngeee..suke ajar aku..ahakssss :)

Malam ini 11.30malam aku akan berangkat ke Kuala Lumpur untuk bermulanya percutian aku. Weeeee..beshnyer rasa hati ku ini..apa pun, album kawin costumer aku tak siap-siap lagi. Ade sesapa nak tolong aku tak? hehehe...

Aku suke dengan blogspot ni, tak tahu kenapa. Ni semua punca adikku asmaa yang buchuxxx lani....huhuhuhuhu..tengs yea adikku..ahakssss :D

Cukup la dulu untuk masa ni, aku ngantuk dah. Mahu lelap mata. Nanti nak naik bus plop..ngeeeeeeeee :D...huahuahuahuahuahahahu...
Papai..Assalamualaikum...

3 comments:

emma:) said...

rjin benar anda post entry.kahkah.

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

huhs..ade juga name aku dlm entry nie kan??/
huhs...
ok2..
pape ttg blog leh tanya lagi ok??inyallah..kalau ade yg leh membantu..bgpit tolg ok??

Han's Que Studio creative solution said...

woraite :) nnt eppa tny abg pit..okeih