BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 2, 2010

KLCC night!!!

Assalamualaikum,

Pertama kali saya mengucapkan Selamat Tahun Baru 2010, semoga tahun ini akan memberi kita pengalaman serta haluan yang baru dalam hidup kita. Disini aku memulakan cobaan membaik pulih blog aku ni yang sekian lama menyepi, kini bakal kembali aktif.

Aku memulakan dengan pergambaran di KLCC, Kuala Lumpur. Aku bersama dua sahabat aku sejak dari bangku tadika lagi sesama kelas hingga aku darjah6. tidak lain dan tidak bukan iaitu Tarmize dan Afiq. Thanks jadi sahabat sejati aku :) walaupun sekarang ini kita membawa haluan masing-masing. Di sini aku merakam memori indah kita di KLCC. sebelum ni kita asyik jumpa di kampung Kelantan. Sekarang di Kuala Lumpur. Syok gila pat jumpa korunk. Besh…lau ada reunion kelas kita, boleh laa aku rakamkan detik-detik manis bersama semula :) …huhuhu..miss u all :)

Untuk pembaca semua, nikmatilah keindahan KLCC di waktu malam. Di bawah ini adalah hasil rakaman aku menggunakan nikon D300. Tengok la semua..terima kasih .

p/s : klik pada gambar untuk lihat full saiz :)

3 comments:

Afiq Zulkifli said...

salam..
hu..terharu baca posting mu..
dlm sibuk2 der lagi amik masa create new post ..
terharu baca bait2 ade rangkap penuh makna 2..hehe

Afiq Zulkifli said...

ak jd follower blog mu nie epa dah..

Anonymous said...

[url=http://www.ile-maurice.com/forum/members/wetter-vorhersage.html][b]das wetter ist[/b][/url]

[url=http://www.ile-maurice.com/forum/members/wetter-vorhersage.html][b]wie ist das wetter heute[b][/url]